Jak w temacie. Wejdę w posiadanie zbiornika płynu 3.5 l
[O2] Pulsujące napięcie.
Zwiń
X
-
[O2] Pulsujące napięcie.
Podczas sprawdzania akumulatora miernikiem na wyłączonym silniku miernik wskazał 12,83 V, natomiast po uruchomieniu silnika (zarówno przy włączonych odbiornikach jak i bez) występuje pulsowanie napięcia między 14,20 V, a 14,30 V. Co może być przyczyną takiego pulsowania? Dodam, że mam wymieniony na nowy regulator napięcia oraz łożyska alternatora. Napięcie powinno utrzymywać stałą wartość, prawda? Czy może to być związane z przypadłością wielu silników 1.6 MPI, którą jest wybijanie zapłonu? U mnie też jest ten problem.
-
-
Zamieszczone przez lukaszmrowystępuje pulsowanie napięcia między 14,20 V, a 14,30 V.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
lukaszmro, jaki problem? na tym filmiku nie ma żadnego problemu->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
lukaszmro, takie skoki, to żadne skoki napięcia :diabelski_usmiech
Jak by ci to skakało +/- 0,5 V, to można by coś na ten temat powiedzieć...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Ok, dzięki za pomoc, cieszę się że to nie jest jakaś usterka
Chciałbym jeszcze powiązać ten temat z delikatnym przygasaniem świateł i wyświetlacza znajdującego się pomiędzy zegarami. Najbardziej widoczne jest to gdy silnik pracuje na biegu jałowym bez względu na to czy jest rozgrzany, czy też nie. Przygasanie (mignięcia) są naprawdę niewielkie, a jednak. W czasie jazdy trudno to obserwować. Czy oba problemy można jakoś powiązać, czy związane są z zupełnie innym problemem? Spotkaliście się z tym w swoich Skodach?
Komentarz
-
-
witek_sz, ale pewnie jeszcze terkotało dodatkowo od czasu do czasu, lub często nawet, prawda?O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
witek_sz być może masz rację. Nie dopisałem, że na wolnych obrotach, wolnej jeździe lub jeździe w korku słyszę dziwny dźwięk dobiegający spod maski. Trudno dokładnie powiedzieć co to za hałas i gdzie jest jego źródło. Przy szybszej jeździe jest niesłyszalny z powodu szumu powietrza. Nie nazwałbym go też terkotem. Jest to coś w rodzaju rzężenia. Początkowo wydawało mi się, że słyszę to tylko w czasie jazdy na climatronicu, ale i bez klimy też jest słyszalny. Może gdy uda mi się nagrać film, to dołączę go do postu, choć raczej ciężko będzie mi wychwycić te dźwięki. Z drugiej strony gdyby to było sprzęgiełko na kole pasowym, to zastanawia mnie dlaczego nie zauważyli tego, gdy wymieniali mi łożyska w alternatorze?
Komentarz
-
-
Witam. Mam podobny problem, przygasaja mi światła przy skrecaniu kierownica jak i komputer między zegarami, światła wewnątrz tez. Climatronic ustawiony na 16 st nawiew na 1-2 kreski i tez jakiś dziwny dźwięk się da usłyszeć. Musze na chwile wyłączyć nawiew żeby mnie nie Denerwowało. Czy to ma jakiś związek z przygasaniem świateł? Jak można znaleźć przyczynę tego?Dzięki.
Komentarz
-
-
Dziwne dźwięki dobiegające z okolic silnika okazały się padającą sprężarką klimatyzacji. W trybie ,,ECON", kiedy sprężarka jest wyłączona panuje cisza. Zastanawia mnie tylko czy naprawa będzie opłacalna :-/
Czy moglibyście polecić w Warszawie lub jej okolicach jakiś warsztat/serwis klimatyzacji, w którym pracują mechanicy, a nie tzw. ,,wymieniacze"? Może udałoby się jeszcze uratować mój kompresor. Rozważam wizytę w Climateam przy ul. Staniewickiej w Warszawie. Czy ktoś już naprawiał tam klimatyzację i mógłby wyrazić swoją opinię?
Komentarz
-
-
To samo z tym trybem ECON jest u mnie, chodzi na ECON to wiruja obroty, wylacze ECON to chodzi jakoś głośniej. Z temp tez jest problem, ustawione na 22 st. a zimne leci. Dopiero jak na maxa rozkrece temp to jest ciepło. To nie tak powinno być bo było dobrze, jak zacząłem jeździć na klimie to coś się porobiło. Podpowie ktoś co to może być?Dzięki.
Komentarz
-
-
Kris1985, sorki, ale zadam może dziwne pytanie - a zaglądałeś do instrukcji obsługi?O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz